Groomer z Nowolipek

Cieszymy się z każdego spotkania, a wszystko co robimy,  robimy z ogromnej miłości do zwierząt!

REGULAMIN SALONU “GROOMER Z NOWOLIPEK”

Pozostawiając zwierzaka w salonie pod opieką groomera – klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.

  1. Rezerwacja wizyt odbywa się pod numerem telefonu +48 780 44 26 77, osobiście, za pośrednictwem Booksy lub przez media społecznościowe w wiadomości prywatnej.
  2. Istnieje możliwość za dodatkową opłatę umówienia zwierząt poza godzinami pracy salonu.
  3. W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym.
  4. W przypadku zwierzaka, który odwiedza groomera po raz pierwszy, prosimy o poinformowanie nas o tym przy rejestracji. Na taką wizytę przeznaczymy więcej czasu, tak aby postarać się zwierzę nie wystraszyć i nie zrazić do wizyt u groomera. 
  5. Prosimy o punktualne stawianie się na umówioną wizytę. Klienci mają wyznaczony czas na usługę i najmniejsze przesunięcia generują opóźnienia.
  6. O zakończeniu usługi i możliwości odbioru zwierzęcia informuje pracownik salonu.
  7. Przed wizytą psa w salonie, prosimy o krótki spacer i załatwienie potrzeb fizjologicznych. 
  8. Prosimy o nie karmienie zwierząt bezpośrednio przed wizytą.
  9. Zwierzęta zapisane na wizytę powinny mieć aktualne szczepienia. Na prośbę groomera musi być okazana książeczka zdrowia.
  10. W salonie dysponujemy poczęstunkiem dla zwierząt aby nagrodzić ich za ciężką pracę, lecz mile widziane są ulubione przysmaki zwierzęcia. 
  11. Obecność właściciela przy wykonaniu usługi jest stanowczo niewskazana. Wyjątek stanowią zwierzęta stare, króliki, świnki morskie. W przypadku psów agresywnych właściciel proszony jest o bezwzględne opuszczenie salonu.
  12. O agresywnym zachowaniu zwierząt, na przykład podczas wizyty w innym salonie, prosimy nas informować. Być może, dla bezpieczeństwa zwierzęcia jak i naszego, założony będzie kaganiec oraz, w przypadku kota, taśmy zabezpieczające na pazury. Usługa ta może być podzielona na kilka części. Jeśli pomimo naszych starań usługę nie można będzie wykonać, właściciel będzie poproszony o odbiór zwierzęcia pomimo niepełnego wykonania usługi lub jej niewykonania. W tym przypadku estetyka fryzury może odbiegać od ogólnie przyjętych wzorców.
  13. Jeżeli zwierzęciu na zlecenie weterynarza lub behawiorysty są podawane środki uspokajające, prosimy o poinformowanie nas o tym. Prosimy również o niepodawanie samodzielnie takich środków.
  14. Właściciel musi powiadomić personel salonu o ewentualnych problemach zdrowotnych zwierzęcia, takich jak choroby skóry i alergie lub stany lękowe oraz podawanych jemu lekach. W przypadku ukrycia powyższych informacji, za pogorszenie stanu zdrowia zwierzęcia salon nie niesie odpowiedzialności.  
  15. Kompleksowa pielęgnacja psów uwzględnia kąpiel. Wyjątek stanowią bardzo stare zwierzę lub w przypadku ogromnego stresu. Koszt takiej usługi pozostaje taki sam jak z kąpielą.
  16. Kosmetyki używane w trakcie wykonywania usług są przeznaczone wyłącznie do pielęgnacji zwierząt oraz posiadają odpowiednie atesty.
  17. W przypadku gdy groomer, wykonując zabieg zauważy coś niepokojącego, jak na przykład zaczerwienienia lub kleszcza, informuje o tym właściciela. 
  18. W przypadku ujawnienia insektów ich zwalczanie jest obowiązkowe i odbywa się na koszt właściciela, bez dodatkowego uzgodnienia. Koszt wynosi 50 zł. W tym przypadku groomer ma prawo odmówić wykonania usługi mając na względzie zdrowie innych klientów salonu.
  19. Ścinanie filcu oraz rozczesywanie kołtunów dodatkowo płatne. Koszt wynosi 120 zł za godzinę.
  20. W przypadku zdarzenia się nieszczęśliwego wypadku, personel salonu może wezwać weterynarza. 
  21. Salon nie ponosi kosztów leczenia zwierzęcia nie powstałych w wyniku wykonywania usługi.
  22. Usługi wykonywane na życzenie właściciela, wykonywane są na jego odpowiedzialność.
  23. Ceny podawane przy rezerwacji są orientacyjne, ostateczny koszt jest zależny od stanu szaty lub zachowania się zwierzęcia. Różnica może wynikać również od aktualnych promocji.
  24. Zwierzęta wydawane są wyłącznie osobie, która je przyprowadziła lub przez nią wskazanej.
  25. Wszelkie zastrzeżenia i uwagi odnoszące się usług wykonanych w naszym salonie przyjmujemy w przeciągu 24 godzin.
  26. W salonie są przestrzegane zasady BHP oraz dezynfekowane wszystkie narzędzia używane podczas wykonywania usług.
  27. Za świadczenie usług w godzinach nadliczbowych pobierana jest dopłata w wysokości 50% stawki podstawowej 
  28. Za świadczenie usług w dniach wolnych od pracy pobierana jest dopłata w wysokości 100% stawki podstawowej

GROOMER

z nowolipek

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody Groomer z Nowolipek zabronione.

KONTAKT

01-019 Warszawa

ul. Nowolipki 20/U11

tel. 780 44 26 77

groomerznowolipek@gmail.com